Tijdens een intake op locatie komt één van onze accountmanagers langs bij jouw bedrijf. Hij zal met je gaan brainstormen over het hoe en wat van joww organisatie. Doordat de accountmanager bij je langskomt krijgt hij nog een beter beeld van bedrijf. Dit zorgt ervoor dat jouw website nog specifieker bij jouw huisstijl aansluit.
Standaard krijg je natuurlijk al 5 pagina's van ons SEO geschreven. Voor betere vindbaarheid in zoekmachines raden we het gebruik van meerdere pagina's aan. Deze kun je natuurlijk eenvoudig zelf toevoegen en wellicht ook vullen. Wanneer je het vullen van jouw pagina aan onze SEO specialist wenst over te laten staat deze natuurlijk altijd voor je klaar.
Heb je meerdere medewerkers in dienst of wil jij jou e-mails gaan categoriseren? Dan is het verstandig om meerdere e-mail adressen aan te maken. Doordat je gebruik maakt van meerdere e-mail adressen kun je de klant direct naar het juiste e-mailadres laten mailen. Zo komen al jouw e-mails gecategoriseerd binnen en is de juiste contactpersoon steeds op de hoogte.
Door gebruik te maken van meerdere domeinnamen zorg je ervoor dat andere niet weglopen met jouw fantastische website. Het is van belang om te zorgen dat klanten via verschillende domeinnamen bij jouw website terechtkomen. Wanneer je beschikt over maar één domeinnaam kan de concurrent, die de andere domeinnaam kiest, profiteren van jouw werk.
Tijdens een service uur lossen we je problemen op die je zelf niet kunt oplossen. Dit kunnen de meest uitlopende problemen zijn. Onze developers beoordelen aan de hand van jouw probleem of er een service uur wordt aangeraden of dat het eenvoudig op te lossen is.
De organische zoekresultaten wordt vaak aangegeven als SEO, wat staat voor ‘Search Engine Optimalisation’. Hier gaat het om het gebruiken van de beste teksten en het verwerken van zoekwoorden. Hoe beter de teksten zijn, hoe relevanter je website is en hoe hoger je in de resultaten komt te staan. Het mooie aan SEO is dat je geen verdere kosten hoeft te maken aan Google.
Investeren in zoekmachine optimalisatie biedt je enkele voordelen:
Betaalde zoekresultaten wordt ‘Search Engine Advertising’ genoemd, SEA in het kort. Hierbij adverteer je door een bod uit te brengen op zoekwoorden. Hoe relevanter jouw website, in combinatie met een goed bod, hoe hoger je in de betaalde zoekresultaten komt te staan. Dit adverteren gebeurt via Google AdWords.
Het handige aan adverteren met Google AdWords is dat je direct kunt beginnen met adverteren en alleen hoeft te betalen wanneer iemand daadwerkelijk op jouw link klikt.
Om effectief jouw boodschap te communiceren, moet je weten hoe jij jouw doelgroep bereikt. In een wereld die 24 uur per dag, 7 dagen in de week online is, is iedereen te bereiken, maar hoe bereik jij jouw doelgroep? Wij adviseren je via welke kanalen je het beste jouw doelgroep kunt bereiken, daarnaast bedenken en voeren we eventuele campagnes voor je uit.
Door gebruik te maken van een donatieformulier kunnen uw bezoekers eenvoudig geld doneren. Of u nu een stichting of onderneming bent via een donatieformulier zorgt u ervoor dat geldzaken eenvoudig geregeld worden. Van kaartverkoop tot aan het maandelijks overmaken van geld aan uw stichting, alles eenvoudig geregeld met een donatieformulier.