In het mooie Groot-Ammers hebben we als Vanderperk Groep een goede buur: MAK Auto. Met hun pakkende pay-off ‘We go the extra mile’ weerspiegelt MAK Auto de aard van hun bedrijf. Deze toewijding vind je terug in elk aspect van de nieuwe huisstijl; ontworpen door Thera Boon en tastbaar gemaakt door ons team.De nieuwe branding van het autobedrijf sluit volledig aan bij de kernwaarden van betrokkenheid, persoonlijke aandacht en passie voor auto’s. Het is bijna alsof de huisstijl een verhaal vertelt waarin digitale ontwerpen naadloos worden omgezet naar tastbare elementen.
Dankzij de expertise van ons team werden levendige PMS-kleuren gematcht met de digitale kleurcodes. Dit was echter pas het begin van dit project. Na het creëren van proefdrukken ontstond het volledige beeld.
Na afstemming van de PMS-kleuren kwam de keuze voor de juiste goudfolie om de perfecte combinatie en mooiste schittering te geven. Gedurende dit proces bundelden onze orderbegeleiders en productiemedewerkers hun krachten om elk detail te perfectioneren. Nu ademt de nieuwe huisstijl de kernwaarden van MAK Auto.
De unieke enveloppen, voorzien van speciale binnendruk, tonen het oog voor detail van MAK Auto. De visitekaartjes, subtiel geproduceerd met goudfolie, zijn als kleine kunstwerkjes die het vakmanschap van MAK Auto weerspiegelen. Elk vel briefpapier draagt niet alleen woorden van excellentie en toewijding, maar straalt deze waarden ook uit.
Vanderperk Groep is trots om in de rebranding van MAK Auto te mogen meewerken. Een rebranding die nu ook is vastgelegd in elke tint en elk detail van de huisstijl items. Met dit prachtige project kregen wij als drukwerkspecialisten de kans om onze passie, toewijding en bereidheid om ‘the extra mile’ te gaan, door te laten schijnen in deze nieuwe huisstijl.