Na 50 jaar vinden we het wel genoeg...

Marketing

Ons laatste nieuws

Na 50 jaar vinden we het wel genoeg...

Precies 50 jaar geleden begon Maus van der Perk in een klein schuurtje te Nieuw-Lekkerland met het uittypen van kerkbodes, het begin van Drukkerij van der Perk. Vandaag de dag is bijna niets meer hetzelfde als toen. Communicatiemiddelen kwamen, gingen en veranderden, maar wat bleef was de missie om de harten van uw doelgroepen te veroveren. Van der Perk is in de loop van de tijd doorgegroeid van een veelzijdige drukkerij naar een volwaardige crossmediale communicatie partner. Na 50 jaar vinden we het dan ook wel genoeg. De naam Drukkerij van der Perk stopt.

Een nieuw tijdPerk breekt aan. Waar Drukkerij van der Perk stopt, gaat de Vanderperk Groep verder. Met dezelfde specialisten en hetzelfde materieel, maar met een andere mindset. Harten veroveren van doelgroepen is en blijft ons enige doel. De middelen om dit doel te bereiken zullen steeds meer variëren. Alleen online (website, internetmarketing) of alleen offline (druk en print) of toch crossmediaal (een combinatie van on- en offline)? Uw doelgroep bepaalt!

Bij een 50 jarig jubileum en een nieuwe naam hoort natuurlijk ook een feestje. U bent vandaag van harte welkom tijdens ons Open Huis (15:00 – 21:00 uur). Uw agenda voor vandaag al gevuld? Maak een afspraak met ons, we maken graag tijd voor u in onze agenda, om de harten van uw doelgroep te helpen veroveren.

Klik hier om onze nieuwe film te bekijken