Het mag alles worden, maar geen A4'tje

Marketing

Ons laatste nieuws

Het mag alles worden, maar geen A4'tje

Het is een gewone werkdag ergens in maart als mijn collega een telefoontje doorzet met de vraag of ik "deze meneer" te woord wil staan. "Hij heeft best wat vragen” is de begeleidende mededeling. Zoals gewoonlijk tijdens een eerste telefoongesprek probeer ik me snel een beeld te vormen van de man aan de andere kant van de lijn, wat voor organisatie hij vertegenwoordigt en wat zijn concrete vraag is. Alleen deze keer gaat het iets anders…


Hij en zijn collega’s van "De Bond" hadden van diverse kanten goede berichten over Vanderperk gehoord en zijn erg gecharmeerd van het idee dat de Vanderperk Groep alles onder één dak heeft. Hij legt uit dat ze op zoek zijn naar een partner die “De Bond” scherp houdt, creatieve ideeën levert en deze ideeën in eigen huis produceert. Ze willen één aanspreekpunt voor al hun communicatie-uitingen, of het nu gaat om creatieve ideeën, design, druk en print, web en marketing. “Overtuig ons op één A4-tje waarom we voor jullie moeten kiezen. O ja, deze vraag leggen we ook nog bij een paar andere kandidaten neer”.


Na het telefoongesprek dringt langzaam door dat ik “De Bond” aan de telefoon had. "De bond tegen vloeken”. Die van de posters langs de snelweg. Dat het een frisse club is, dat ze verrast willen worden, dat ze niet tegen zijn maar heel erg voor zijn. Dat ze iets verwachten van ons. Dit wordt géén A4-tje. Het mag alles worden, maar géén A4-tje…

Iddo Hoekstra - Accountmanager


Kennelijk hadden we hiermee een verpletterende indruk gemaakt op De bond tegen vloeken. We kregen namelijk de volgende reactie: